تغییر لوگوی توییتر
توییتر لوگوی خود را از پرنده به X تغییر می‌دهد

ایلان ماسک مالک توییتر روز یکشنبه اعلام کرد که لوگوی پرنده این اپلیکیشن در به “X” تغییر خواهد کرد. ماسک گفته بود که این تغییر روز دوشنبه اتفاق خواهد افتاد، اما او ساعاتی بعد در توییتی نوشت که لوگوی موقت X امروز منتشر می‌شود.

 

اوایل یکشنبه ماسک ویدیوی کوتاهی از انتشار تغییر لوگو به «X» را منتشر کرد. بعداً در یک چت صوتی در اسپیس، وقتی از او پرسیده شد که آیا لوگو تغییر خواهد کرد یا خیر، پاسخ داد: «بله».

 

 

تغییر لوگوی توییتر

 

در بعدازظهر یکشنبه آدرس اینترنتی x.com، دامنه‌ای در سال ۲۰۱۷ پس از ادغام که به پی پال تبدیل شد، به ماسک بازگشت و به توییتر منتقل شد. تغییر تصویر پرنده به X آخرین تغییر بزرگ از زمانی است که ماسک توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار در سال گذشته خریداری کرد.

 

ماسک در توییتی نوشت که ایده تغییر لوگو به “X” این است که منحصر به فرد شویم. ماسک نوشت: به زودی با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد. روز یکشنبه لیندا یاکارینو، مدیر عامل این شرکت گفت که تغییر نام تجاری فرصتی برای کالاها، خدمات و فرصت‌ها ایجاد خواهد کرد که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

 

ماسک در توییتی نوشت: توییتر نحوه ارتباط ما را تغییر خواهد داد. اکنون X فراتر خواهد رفت و جهان را متحول خواهد کرد. زمانی که او توییتر را خریداری کرد و تقریباً سه چهارم نیروی کار را برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از ورشکستگی اخراج کرد و درآمد این شرکت به شدت کاهش یافته است.

 

 

در ماه مه، ماسک یاکارینو را که در آن زمان رئیس تبلیغات و مشارکت در NBC یونیورسال بود، استخدام کرد تا این پلتفرم را رهبری کند. جذب تبلیغ‌کنندگان برای ماسک و توییتر ضروری است، زیرا بسیاری از آن‌ها در ماه‌های اولیه پس از خریداری توییتر توسط ماسک از این شرکت جدا شدند. ماسک در اواخر آوریل گفت که تبلیغ‌کنندگان بازگشته‌اند، اما او جزئیات خاصی ارائه نکرد.

 

منبع: nbcnews